Aký je postup pri zameraní? Objednaní?

„Je možné sa dohodnúť na obhliadke?“

„Môžete sa u nás zastaviť a spraviť nám cenovú ponuku?“

 

Tieto otázky dostávame pomerne často. Bohužiaľ nie je možné ani z finančných a ani z logistických dôvodov realizovať poradenské služby, inak by sme sa veľmi rýchlo dostali do stavu, že len chodíme zameriavať a zákazníci, ktorí majú vybraný produkt a už len čakajú na samotné zameranie tak by sa ho nemuseli ani dočkať.

 

Práve z tohto dôvodu sa snažíme vyjsť v ústrety každému potencionálnemu zákazníkovi a pripravili sme pre Vás nasledovné možnosti:

 

1, VYPLŇTE FORMULÁR (je na celom našom webe, čiže všade ho najdete, napríklad TU…) a nezabudnite v ňom uviesť všetky vaše požiadavky aj s orientačnými rozmermi.

(takéto necenenie realizujeme pre každého ZADARMO do 48 hodín a berieme to ako samozrejmosť)

Alebo

2, v prípade ak nemáte ani poňatia, čo by ste potrebovali riešiť, prípadne si chcete nechať poradiť priamo na mieste u Vás, objednajte si PORADENSKÚ SLUŽBU, ktorá je síce spoplatnená sumou 50€, ALE v prípade ak si uvedené zamerané produkty objednáte, tak vám táto suma 50€ bude odrátaná z konečnej ceny zákazky, čiže aj túto službu máte od nás úplne ZDARMA. Platí sa online, takže na tomto ODKAZE zadajte fakturačné údaje a môžete si konzultáciu rovno objednať TU.

Alebo

3, v prípade ak vám nevyhovuje variant 1 a ani 2, môžete využiť NÁVŠTEVU u nás vo vzorkovni v Senci, len si je potrebné dohodnúť dopredu stretnutie, keďže sme častokrát všetci v teréne. V prípade návštevy si prosím prineste so sebou nejakú fotodokumentáciu spolu s orientačnými rozmermi.

Alebo

4, v prípade ak Vám nevyhovuje žiadna z vyššie popísaných riešení, je tu ešte jedna možnosť a to pridať sa do našej uzavretej FB skupiny. Následne po prijatí pripnite vaše fotografie + pridajte popis čo chcete vyriešiť + doplňte orientačné rozmery. Následne sa na to pozrie náš špecialista a buď vám navrhne riešenie presne šité na mieru, prípade ak to bude zaujímavý problém, natočí vám video-komentár, ak zváži že by to pomohlo ďalším ľuďom. Prípadne sa môže stať, že vám rovno odpíše zákazník, ktorí už riešil podobný problém a možno vám podá spätnú väzbu priamo z používania vybraného produktu….

 

Tak a ak už ste úspešne podstúpili zameranie a výber produktu, je následne potrebné:

 

1, odpísať na EMAIL našej zákaznískej podpore na doručenú cenovú ponuku (že súhlasíte s podmienkami a súhlasíte s cenovou ponukou)

2, uhradíte dohodnutú zálohu (bankový prevod \ hotovosť)

3, vaše produkty idú do výroby a budete informovaný o predpokladanom termíne výroby

4, po výrobe Vás budeme kontaktovať a dohodneme si presný termín montáže

5, po montáži uhradíte zvyšnú sumu (hotovosť, v pláne zaradenie úhrady platby kartou priamo na mieste)